Rackel blogg =/

Hade skrivit världens inlägg igår som jag skulle publicera. När jag trycker på "publicera" knappen händer nå?
HELA inlägget försvinner, endast översta raden finns kvar!!
Höll ju på att få nå frispel på både dator och internet, men vad hade det hjälpt. Stängde istället ner skiten och gick och gjorde annat.

Nu minns jag inte heller helt och hållet vad jag hade skrivit i de, men en sak minns jag.
Skrev hur bra träningen med hundarna i Tisdags gick. Bikke boy kampade sönder en bitstock och fröken Aina var väldigt sammarbets villig. Minns inte när jag såg hennes svans vispa så mkt i lydnadstränings sammanhang.
Var riktigt roligt att se, vi körde lite nya moment + att Markus körde igenom henne med ett vanligt lydnads pass.

Somliga påstår att Ainas svans vispande berodde på att det var Markus som träna henne, Att hon inte alls tycker jag är lika rolig som han är.
Jag föredrar teorin om att det var klubben permiär för iår och att hon inte fått träna lydnad på väldigt väldigt länge hahah

Fast nog kan det ligga nå i det dom säger med hur Aina uppfattar mig på plan.
Jag är inget större fan av lydnadsträning så trots att jag försöker hålla humöret uppe och låta jätte rolig så genomskådar hon nog mig säkerligen.  Jag föredrar ju att spåra, och där ser man en helt annan hund när vi jobbar tillsammans.
Markkus å andra sidan tycker ju lydnaden är roligare så det är nog inte så konstigt att hon tänder till då också :)

Sitter för övrigt och väntar på att middagen ska bli klar, Har gjort en paj med soltorkade tomater, så det ska bli intressant och se hur den smakar. Första gången jag gör den.
Den är iaf svin god när mammi har gjort den och allra bäst om man äter den dagen efter.

Och nu är den färdig!
Hoppas det smakar bra :)





Och du, du som jag just fick veta ska ta en kull på din hund. Hade du vart här nu hade du fått dig en rejäl avhyvling kan jag ju medela! Förstår fan inte hur du tänker!
Så jävla oseriöst och egoistiskt! Det är såna som du som förstör rasens rykte.
Fy fan saäger ja bara.. GAAAH!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0