Nordanvindar så de heter duga

Kan de blåsa mer än det gjort dom senaste dagarna??
Shiit, var tom frusen när jag vaknade "imorse"

Har sovit jätte dåligt dom senaste nätterna så när Markus och Aina åkte och jobba imorse 06.30 klev jag upp och gjorde mig lite frukost, Tog med den och Bikke till sängen och bädda ner oss igen.
Efter många om och men lyckades jag somna om och vaknade 10.20 !! Hyfsat skönt, men som jag skrev tidigare var jag jätte frusen så det blev en halv timma i duschen haha ;)

När klockan närmade sig 12 och vi hade ätit lite mer frulle kom Mammi förbi och vi åkte till skogs med alla hundarna.
Var även en sväng på DM och köpte foder samt vägde Bikke bus. Lill killen har gått upp :)
Nu stod vågen på 48kg!! Märks att vi börjat cykla och träna med honom.

Hmm, vad har jag mer att delge??
Ikväll ska vi och hälsa på Anna,Juha och lilla Lova.
Grabbsen hade planerat att basta så jag och Anna ska sysselsätta oss med att baka en rabarberpaj medans.
Men innan vi åker dit tänkte vi fara och lägga ut varsitt viltspår till Aina och Bikke som dom ska få plocka imorn på morron.
Ska bli intressant och se hur det går.
Testade lite med Bikke i Vintras och det gick väl hyfsat. Har var då väldig hjälpsam imorse med att plocka fram blod och klöv så jag tror han visste vad som var på G.
 Aina däremot vette tusan? Hon är ju en hejjare på vanligt spår och person spår så det borde ju inte vara något problem ? :)
Nåja, det återstår ju att se...Kommer en uppdatering om hur det gått imorn.

Lev och Må!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0