Midsommar är över för detta år

Så var även denna Midsommar avklarad. Och jag är fortfarande så sjuuuukt mätt att ni anar inte. Vi har verkligen spelat,bastat och ätit oss igenom denna helg haha.
Markus tyckte igår att vi skulle behöva äta lite grönsaker kommande tid framöver och skippa slisket och jag håller verkligen med honom. huhu

Denna dag började med en dusch, god frulle sen promenad upp till Mammi med hundarna. Hör och häpna, jag har GÅTT till mamma, det var inte igår. Har ju cyklat senaste tiden, men eftersom att min cykel redan befann sig där så fick vi tack vackert använda våra ben och ta en morronpromenad och hämta den.
(Även om promenaden gick fruktansvärt sakta så var det faktiskt ganska skönt. Speciellt med tanke på hur mkt vi satt i oss under helgen haha)

Väl framme var hundarna helt slut av värmen så vi satte oss och sola lite grann.
Runt 12.15 hoppa M på cykeln, trampa hem med Bikke för att sedan komma tillbak med bilen och hämta mig och Aina. Sen bar det iväg och spela minigolf. Riktigt kul faktiskt, trots att jag förlorade..ganska stort..
När spelet var färdigt åkte vi hem och slängde igång en film. Och med tanke på min långa morron promenad samt 18-håls minigolf runda var jag hyfsat trött så jag somna naturligtvis till filmen. 

Markus fick nyss ett telefon samtal och har  farit iväg på jour utryckning så vi får väl se när han kommer hem.
Tanken var väl att vi skulle ut med båten ikväll om det var väder?
Vet inte ens om det fortfarande är bra väder? Persiennerna är nerdragna överallt här, men det var iaf det när jag gick in tidigare idag?  ;)

Nä, nu ska jag ta och spana lite på blocket, Håller tummarna att det är SUUUPER väder imorn så man kan sola lite!

Lev och må så länge!

Kommentarer
Postat av: MrsEmma

Ja, jag blev jättenöjd. Småfix mest bara men det ser ju inte presentabelt ut ännu. Jag vill göra om köket men det får väl bli sen. pengarna bara fladdrar iväg nu känner jag =) Ja, men snart kommer h*n nog. Jag tänker smsa dig varje dag och fråga och den dagen du inte svarar så vet jag =)

2009-06-21 @ 20:22:26
URL: http://mrsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0