Fredag och sjuk :(

Förkyld och hängig :( Inte roligt . . . Får se om jag kommer orka jobba helgen?
Golvläggaren ska för övrigt just börja lägga in mattan i hallen ! WIHOOO*  Hoppas det blir fint, Men det tror jag.
Är bara små orolig för är att jag räknat fel på kvadraten så mattan inte kommer räcka.
Då måste dom åka tillbak och skära ut en ny matta och man får betala för den också.. Så håll tummarna att nin matte inte suger allt för mkt haha.

Fredag idag, Markus kommer inte hem efter jobbet, Dom skulle nämligen ut och käka osv så jag får väl ligga hemma i sängen och tycka synd om mig själv.
Kollade just tv.nu och det är ju Talang 2009 Finalen ! Min kväll är räddad haha

Äh, dagen har inte bjudit på så mkt mer hittills så Lev och Må så länge!!

P.s. Är det du Denise som skickat nå förkylningsvirus på sms ???


Kommentarer
Postat av: Denise

Haha ja du skulle tycka om att kunna skylla på mig va? ;) Jag lovar jag har gjort allt i min makt att inte smitta dig ;D

2009-06-12 @ 10:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0