dagen blev inte som planerat

Nä verkligen inte, morronen har ni kanske redan läst om i tidigare inlägg så den ids jag inte ens ta upp igen.
Sen var det ju de här med bm . .  Markus hade sett till att lösa så han kunde åka från jobbet för att följa med.
När jag fick tiden upprepade jag den i telefon minst 2 ggr bara för att dubbelkolla så de vart rätt och Liza satt bredvid mig och lyssna.
Kommer till bm imorse, hade tid 9.30.. Klockan vart 10.00 och vi hade ännu inte fått komma in. Markus började känns sig små stressad så jag gick och kolla vad som skedde. Nä då är hon upptagen med någon patient som dragit ut på tiden, så när hon väl sen kommer ut i väntrummet ropar hon upp någon annans namn.
-WHAT ?? Jag hade ju tid 9.30 hos dig ??
Efter många om och men visade det sig att hon sagt en tid åt mig och skrivit upp en helt annan i sin kalender.
LESS som satan bokade jag om en tid. Denna gång en sent på eftermiddagen för att underlätta för Markus.
Så vi får väl se vad som händer nu nästa gång  vi ska dit. Kanske måste man ringa nån min innan och dubbelkolla så tiden verkligen stämmer?

Jajja, Resten av dagen har spenderats hos mammi, är nämligen sjuk också och eftersom att golvläggaren var hos oss orkade jag inte med att vara hemma.
Så jag har chillat med mammi.
Bror har sett till att bada Aina samtidigt som han försökte vattna gräsmattan. Den hunden är helt galen i vatten alltså.
Men fan inte i att duscha haha..
Tro mig, det är en konst att tvätta bilen ute på sommaren med hene i närheten.
Månne vems "fel" det kan vara? ; )

Haha aja, Ska fortsätta kurera nu och titta på dom här knepiga människorna i Supersize vs superskinny eller vad de nu heter.
Vissa människor är ju inte riktigt kloka haha..

Lev och Må

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0