Aldrig bo ensam

Nä fyy så tråkigt. . .
Förstår inte hur ni klarar er ni som gör det. Sjukt impad alltså.

Markus har vart och fiskat sedan 14.00 idag och trots att jag har båda hundarna hemma så är jag så sjukt uttråkad så ni anar inte. Har vart ut och busat med dom, städat, tvättat, duschat, sett på fotboll, surfat på nätet och nu vet ja inte vad jag ska göra?
Blir typ att rasta hundarna en sista sväng sen ta nå kvällsfika och gå och lägga sig. Hoppas på att man kan somna tidigt.

Imorn blir det piteå om det inte är allt för dåligt väder. Bruksutställning vet ni :P
Kan ni förstå att det är Juni och typ 6 grader på dagarna och 0 gradigt på vissa håll under nätterna ??!?!
Det är ju sjukt! Tom april/maj har vart varmare.

Ähh har inge bra att skriva, ska rota i kylen nu!¨

Heipa!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag håller me dig! De är så sjukt tråkigt att vara själv...

2009-06-07 @ 14:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0