Tisdag 20 Januari

Sitter och väntar på att klockan ska bli 12, Ska och möta upp Denise på Arcus och låta hundarna raca av sig lite :)
Tyckte 12 lät som en himla bra tid när jag surra med henne vid 10.30, Då skulle jag hinna städa, diska och starta en tvättmskin, men jag måste vara väldigt effektiv för här sitter jag nu..och väntar..

Hundarna vandrar för dom vet att det är något på G :)

Dessutom har dom börjat byta lås på dörrarna här så det gäller att komma ihåg att ta med sig den nya nyckeln, annars kan det bli lite jobbigt att ta sig in :)

Ähh, nu ids jag inte vänta mer. börjar rulla mot Arcus nu,  finns en viss hund som behöver brostas innan.

lev och må

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja vill oxå vara ute me hundarna istället för att sitta här :(

2009-01-20 @ 13:13:56
URL: http://lottson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0