Kan vädret bli mer deprimerande??

Svar NEJ!

Vaknade imorse vid 9 tiden och kikade ut genom fönstret, men när det enda man ser är grått,trist,mulet och snöigt är inte motivationen så stor till att ta sig upp.
Det gjorde jag inte heller, drog täcket över huvudet och vände mig om och somnade om.
Men vaknade igen 50 min senare...Magen kurrade efter frukost.

Hundarna vart i vanlig ordning väldigt glad över att jag vaknade. Tur att någon var på bra morgon humör..
Aina är verkligen alltid glad...Hon kan få en att skratta jämt, även om man är på svin kasst humör.
Men hon respekterar samtidigt när man ber henne gå iväg och vänta på att gå ut eller liknande.
Hundar måste ju ha väldens bästa tålamod !? :)  Kan inte tänka mig ett liv utan hund, eller utan mina två jag redan har :)

*******************************************************************************************************************************'*****


Måste passa på att ge min kära sambo 1000 "dagens ros" roser.    -->          
Så mkt som han ställer upp på mig hela tiden och står ut med.
Vet inte hur du gör? Hur någon kan vara så omtänksam som du..Men glad är jag över att du gör det, och över att vi tagit oss igenom allt vi gjort.  Kan inte tänka mig en dag utan dig.
Speceillt inte nu när det är offeciellt att vi ska ha barn...
Shit, barn? Bara tanken på det gör mig livrädd, men samtidigt ska det bli riktigt spännande..
Så länge vi håller ihop så kommer allt lösa sig. det vet jag :)
Älskar dig M

*************************************************************************************************************************************
 
Nu ska jag ta och leta lite lunch i vårt tomma kylskåp ;)

over and out

Kommentarer
Postat av: Lena

Man får gratulera!! Ja vi undrade varför du så trött ut sist, men nu fick vi ju förklaringen. Det kommer säkert att gå jättebra!!!

2009-01-21 @ 18:59:18
Postat av: Annalena,

Grattis Grattis

& mopshuliganerna hälsar att dom gillar att snuffa på "småisar"

sköt om dig /er....

2009-01-22 @ 04:15:43
URL: http://nordanvindsnytt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0