Tidig morron,

Trötta ögonen, klockan ringde 07.45 imorse. Hörde den långt borta och tänke hela tiden " vafan stiger han inte upp för??" (Markus alltså)
Men sen insåg jag att det faktiskt var min klocka som ringde, och att han tagit sig iväg på jobbet för x antal timmar sedan.
Låg kvar till 8, skickade ett sms till L och kolla så hon tagit sig upp..och det dröjde inte allt för länge innan jag fick svar...ooooootroooligt ;) haha

Klädde på mig och stappla ut med Aina, Aragon och L kom också så fick dom göra sina morron behov, Efter det var det bara in och hämta Bikke så fick han och Arre raca lite. Sen fick han tack vackert följa med L och Arrre hem. Så idag kan man säga att han är hos dagmamma :)
Anledningen till detta var att Liza skulle komma och färga håret kl 9 och sen skulle mamma komma och lämna Vickecire strax efter 10.
Och att han Viktor och Bikke i samma rum utan att hålla koll på dom är inte lyckat kan jag ju medela.
Där blir det en hel del bus.

Viktor försökte precis ta något av Aina i bädden men fick sig en avhyvling..fast lika glad för det är han. så nu står han i bus position och morrar tillbak till henne. hahah :)
Han är som rolig.

Nåja, Dagen har bara börjat så mer lär väl hända under dagen.
Fortsättning följer,

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Lena

Lycka till på söndag! Vi hoppas ju på fika!

2009-02-19 @ 14:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0