Ännu en dag med strålande

                                                                                     

Vaknade av ett sms imorse, och ett väldigt bra ett . . .Kan dock inte säga vad det stod, men man vart riktigt glad när man läste det :)
Idag är det storhandling vilket innebär att det inte fanns mycket att tillgå till frulle imorse. Men fick i mig lite käk, sen knatade jag ut med hundarna. Båda fick varsin LÅNG promenad idag. Kände mig på så bra humör när solen sken och jag fått det där sms:et så jag tyckte dom förtjänade det idag.
Runt halv 12 kom mammi och hämtade mig för att fara iväg och göra nå ärenden, påvägen hem hoppade jag av hos Denise och spana in hennes nya lägenhet. Den var riktigt fin :) Vill ha hennes tapeter !!
Nåja, Eftersom att jag var så duktig och gick på så lång promenad imorse gav den även en väääldigt ond rygg.
Fick ligga på golvet hos Denise för att sedan åla mig upp i soffan haha.. Nåja, jag vet ju att jag inte ska gå långt så jag har enbart mig själv att skylla.

Får bara se hur jag ska kläara kvällen och natten, Min nyinköpta "vete" kudde är trasig !!! Värsta rackel är det.
Efter typ 3 ggr i micron á 3 min åt gången så hade det bränt hål i översta lagret typ.
Sen har karborren i bältet smält ihop, och nu när jag skulle använda den ser jag att det bränt igenom 2 lager typ så nu läker den ! Så less!
Den kostade ju ändå närmare 300kr.
Och nog borde den väl hålla längre än 1 månad?? Speciellt när man bara värmer den 3min/gång ?
Får se om det blir att inhandla ytterligare en ny eller om det blir att återgå till dom där flaskorna man fyller med varmvatten ?

Annars då?
Någon som känner sig sugen på att komma och ta tag i detta ???



Fattar inte hur det kunnat bli så mkt disk på 1 dag ?
Diskade ju fan i förrgår så allt var borta, och det är bara jag hemma på dagarna..och L  ;) hehe

Ska få Markus att ta tag i det medans jag fixar middagen som idag blir "Natcho Tallrik"  (Stavas det sådär?)

Äh, nu måste jag vila lite,
Imorn blir det boden hela dagen med gym tjejerna!

Lev och Må :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ett tips, prova med pappers muggar och tallrikar, eller ta samma glas till vtn hela dagen. Snart har ni ju diskmaskin men vem ska plocka i och ur den?

2009-02-25 @ 18:23:18
URL: http:// [email protected]
Postat av: Emma

Typiskt dig att hålla på vara hemlig. j*vla schessica... Gym tjejerna, det där lät ju nästan sportigt, vilket är mycket missvisande. ses imorrn. Luv ya ;o)

2009-02-26 @ 01:00:46
URL: http://mrsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0