Översvämning

För ett par dagar sedan när Markus höll på att sätta in linserna tappade han ena i avloppet, och naturligtvis spolade han vatten i kranen samtidigt så denna lins var "som bort spolad"
Efter denna incident har han börjat sätta proppen för när han nu ska sätta i linserna, och varför han måste ha vattnet igång vet jag inte men...
Detta har nu bidragit till ett flertal tillfällen då det nästan blivit översvämning inne på toaletten när jag stapplar upp yrvaken på morgonen och ska byta blöja på Wille. På ren automatik lägger jag honom på skötbordet, slår igång vattnet så det är lagom varmt tills jag fått av honom kläderna och den skitiga blöjan.
Men när det numer ligger en propp i vägen kan ni ju tänka er min panik där jag står mitt i nattmössan och ser vatten nivån stiga och stiga.
Detta hade naturligtvis kunna lösas på ett enkelt sätt, nämligen att "lära" Markus att ta bort proppen efter sig, men det är ungefär lika lätt som att "lära" honom att man inte lämna skorna just innanför dörren när man kommer hem.
Så vi får väl se vart det hela slutar !?
Nu har vi just ätit frukost och jag sitter och funderar på hur man gör för att lägga upp en YouTube video här på bloggen???
Såg på Opera Winfrey igår där denna super talang uppträdde.
Helt galet hur duktig hon är. Och när hon sjunger Celine Dion och Whitney Houston låtar..shit alltså.
Sen har hon ju en egen låt, Note To God som också är riktigt bra..mäktig..
Spana in henne..Charice Pempengco

Nu ska det borstas tänder, klä på oss sen ta tjuren vid hornen och gå en promenad med Aina.
Termometern visar idag -19 grader...brr..men men, finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder! ;)
Senare idag kommer lillebror och ska hjälpa mig möblera i sovrummet samt sätta upp en himmelsäng..Kommer blir så nice.
Tja.. de var väl allt för tillfället.
På återseende!
p.s Liza, bara så du vet så är du den absolut sista människan jag tänker på förtillfället!!!! Vi har de jäääääävligt bra här i kylan! ;) Hahah
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0