Ja då var det ett faktum då..

..förkylningen har brutit ut och jag låter som en 60-årig gammal rökare.
Wille kollade på mig med en väldigt frågande blick imorse när jag sa "go morron" till honom. Precis som att han inte kände igen mig.. eller han kände igen ansiktet med det var fel röst.
Det löste sig efter lite bus.
Sitter nu här med min the kopp, var igår och köpte peppar mynta the. Riktigt gott faktiskt. Matlusten är inte den bästa för tillfället, men har iallafall fått i mig en eller två bitar saffrans längd ;)
Konstaterade att vi måste ta tag i detta jul bakande, lussekatter och pepparkakshus ska byggas, sen tänkte jag även slänga ihop nå sylt kakor. Sånt är alltid bra att ha i frysen.
Får se hur det går med vårt adventsfika, tänkte ju dricka glögg, fika och spela spel med Camilla och Fredrik någon dag i veckan, men är ja sjuk känns inte det speciellt aktuellt.
Skulle även på stan med bror imorn och inhandla en jul/nyårs klänning...men som sagt, får se vart de hela bär.
Nu håller min bebba på att somna sittandes i stolen så ja ska kila och ge honom en flaska sen lägga honom.
Lev och Må!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0