Fool´s Gold

Har inte den blekaste vad jag ska skriva om här idag !?!?
Imorse när jag vaknade och gick upp var det mörkt ute än..ändå var klockan halv 9! Snacka om att man tappat tidsuppfattningen nu under jul och dessa mörka vinter tider.
När jag senare kolla på termometern och den visade -22 grader bestämde jag mig ganska snabbt för att inte gå utanför dörren idag, men när jag öppnade skafferiet och konstaterade att Wille varken hade gröt eller efterätter så insåg jag snabbt att mina planer skulle gå åt fanders. Sen hade det inte vart helt fel med lite alkohol haltiga drycker inför morgondagen. Så när Wille vaknar och bilen blivit liiiiiite varm ska vi brumma iväg till Storheden fram och tillbak.
Morgondagen..jaa Markus är sjuk så vi ska bara vara uppe hos mamma och pappa, käka middag,och dricka onyttig heter. Första planen var att åka till Västmark men det sket sig :(
Det kommer fler tillfällen. Det blir nog bra att bara vara "hemma" också. Hoppas bara att det inte är askallt, vi ska nämligen promenera till och från mor och far.
Undra vad Wille säger om alla raketer?? Hmm*
Nä, nu ska jag kollla på filmen som rullar här i bakgrunden..
Lev o må!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0