Redan 1månad (4 veckor)

Nu är de verkligen långt mellan inläggen ser jag. Ska försöka bli bättre på den biten.

Tisdag idag och Wille har redan hunnit bli 1 Månad, eller ja...4 veckor..1 månad är han ju den 7:e Augusti. Känns som att man inte hinner med riktigt. Han är ju snart stora killen :) Babygymmet börjar bli mer och mer intressant, eller ja? Nu ligger han tyst där och tittar ett tag sen rullar han över på sidan och somnar. Så han kanske ändå inte tycker att det är så intressant? haha :)

Wille i morse :



Vad har mer hänt?
Var på Lulekalaset på torsdag och lördag.
Måste säga att torsdagen var roligare, än lördagen. Mötte upp Camilla och Fredrik i stan, gick runt och kika lite och konstaterade ganska snabbt att vi skulle haft med oss ett par hörselskydd till Wille. Vågade oss aldrig ända ner i södra hamn och kolla, stackarn skulle ju blivit döv, så vi strosade vidare upp mot stan och begav  oss till Roasters för att fika lite. Sjukt god morotskaka hade dom.. mmm*

På Lördagen var vi ett gäng här hos oss och grilla, vart riktigt  gott.
Runt 7 tiden åkte jag och lämna Wille hos mormor och sen åkte vi till stan runt 9 tiden. Kvällen slutade tidigt för min del, Åkte och hämtade Wille efter 12, men just när jag skulle åka hem ringer Markus från stan och vill ha hämtning, så det var bara att åka tillbak stan stan igen. Innan vi hade släppt av alla som åkte med och tagit oss hem  var klockan runt 2 tiden. Så vi var inte i säng förens 3 =/ Men men, skönt att man kunde sova ut på söndagen :)

Nu hinner jag inte skriva mer, pizzan är färdig så jag ska kila och äta  innan vi ska och hälsa på Anna och Juha.
Ikväll blir det möblering i sovrummet...wiihoo*

Lev och Må!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0