Så har det redan hunni gå en vecka

Gud så tiden går fort nu, Ojoj . . .
Igår kväll fick vi besök av Simon,Lotta och Oskar. Satt och såg på talang 2009 och lite Singing Bee innan vi avrundade kvällen. Jag och Lotta satt som två Zombies i soffan och halv sov haha =P

Idag har Markus farit iväg och hjälpa Lorden med nå grejer, Sen ska vi åka iväg och göra lite ärenden innan det är dags för middag och Fredrik och Camilla komma på besök. Ska bli trevligt =)
Vi tänkte ta tag i toaletten imorn och måla om där inne så jag hoppas vi får tag på nån färg och allt sånt kitt.
Ska även inhandla en ny matta till köket idag tänkte ja =) En GRÖN en!

Ja, vad mer kan jag delge för tillfället? Inte mkt . .
Längtar till Måndag för då ska jag och mamma masa oss till Ersnäs och träna hund!
Ska bli nice att träffa alla gamla träning vännerna. Och förhoppningsvis få ut nå av träningen.
Har inte riktigt bestämt än vad vi ska träna, men kontakt och passivitet med bollar runt omkring oss står väldigt högt upp på listan.
För att inte tala om att bete sig i koppel och att inte spänna upp sig direkt man möter en annan hund ?!
Aja, vi ser ju hur det slutar.

Ska ta tag i hemmet nu!

Lev och Må! :)

Kommentarer
Postat av: MrsEmma

Haha, ja man kommer som ihåg eftersom =)

2009-04-04 @ 15:46:05
URL: http://mrsemma.blogg.se/
Postat av: Lotta

Nu är de jag som sitter på jobbet o vill ha en uppdatering! :)

2009-04-06 @ 13:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0