JobbJobb

Idag är jag på BDX, Hela adm gänget har begett sig till Sthlm, så jag sitter här själv. Men Men, det är inte så mkt att göra så det är ganska skönt :)
Då hinner man med att spana alla onödiga internet sidor och kanske hitta nå kläder att införskaffa :)

Läste just Emmas blogg, hennes födelsedags present från sin kära var en hel dag på stan med shopping. (trots att inte han heller är något större fan av denna sysselsättning)
Och trots att jag inte fyller år och Markus INTE tycker om att gå på stan så var det precis det som stod planerat att göra imorn. Gå och shoppa kläder och anda onödigheter. Men tjiii det samme min kära far käppar i hjulet för.
Han bestämde att dom skulle ha helgöppet just denna helg, så Markus åkte på att jobba.
Men Men, pengar är ju alltid bra att ha så jag tror jag överlever. Ska fara med mamma en sväng och kika om jag hinnar något.
Är verkligen i behöv av tröjor, så jag hoppas vi hittar någon.

Har precis kommit tillbaka från lunchen, och bortskämd som jag är  med att kunna "sova" lite efter lunch i vanliga fall sitter jag nu här och gäspar för fulla muggar. Hade lätt kunna somna sittandes haha
Bara 4,5 timmar kvar...suck*
Sen ska vi dessutom och storhandla direkt efter jobbet. Om jag känner oss rätt så kommer vi nog somna i soffan ikväll.
Förhoppningsivs klarar vi av att hålla oss vaken så vi kan se Talang 2009, men det är inget man kan garantera.
Att vara tvungen att stiga upp 06.00 är inte min starka sida. Hade jag däremot bara skulla vara hemma idag hade jag säkert vaknat frivilligt. Hur kommer det sig ??

Hmmmm....

Snart är Ainas fällande klart..Ska bli såååå skönt att bada henne. Hujja så smutsig hon är stackaren . .
Men nu är det bara rumpan och nå tofsar på skulderbladen kvar. Sen åker hon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0