Dålig på att uppdatera

Konstaterade just att det är 3 dagar sedan jag skrev något inlägg. Dåligt av mig. . .

Veckan har precis börjar men ändå känns de som att jag fått en himla massa gjort .
I helgen målade vi om på toaletten och jag måste säga att det var en fruktansvärd stor skillnad. Mycket ljusare och frächare.
Så nu när Markus kommer hem ska han få ta tag i att sätta upp trä persiennen som vi inhandlat dit.
Lite jobbigt när folk som går förbi ser en i duschen. Nog för att rutan är frostad, men ändå . . Man ser precis vem som står i duschen och jaa, allt . .
Måste även hitta någon ny badrumsmatta . . . Det skar sig lite med grön/blått golv och Lila matta haha

I Söndags kväll efter allt målande började jag även att piffa lite i köket, och kunde inte sluta.
Detta vart resultatet :)

FÖRE



EFTER



( Fick tyvärr ingen bra bild så man ser den vidriga färgen vi hade på toaletten innan vi målade om, Men ny färgen vart Vit, så bild på hur det blev efteråt får ni när v fått allt klart där inne )

Tidigare under kvällen fick jag ett tetefon samtal. Personen i andra änden är min underbara mammi som säger att hon köpt nå till mig men VÄGRADE säga vad. Inte ens en liten ledtråd. Sa bara att jag fick vänta till imorn (måndag), Och alla som känner mig vet hur sjukt nyfiken jag är så detta var riktigt elakt. Nåja, avslutar samtalet men kan inte sluta tänkte på vad det kunde vara för nån sak. Kom på att Markus hade hockey träning på kvällen, så jag slänger mig på telefon och ringer upp henne..Säger att jag tänkte kika förbi medans han är och tränar ;)  (Små diskret va??)
Jajja, när jag kommer dit påstår hon att jag enbart kom för att jag inte kunde hålla mig till imorn.
"Nä? Vadå? Varför tror du det? ;) "
Mammi går och hämtar presenten som INTE var liten. . .  "Va fan" var min första tanke när jag såg kartongen, och när jag öppna den vart jag riktigt glad!
Titta så fint hon gjort !!



Kan man ha en bättre mamma ?? NEJNEJNEJ!
Tack så jätte jätte mycket. Love you!

********************************************************************************

I går var det träningsdags, Men det var en väldigt trött Aina jag hade med mig. Körde lite framförgående och så, Men när damen fick syn på Tyra var de kört. Då ides jag inte nå mer. Hon var så ofukuserad så ojojj.
Sen börjar väl även jag vara less på lydnads träning så det hjälpte ju inte direkt. Nu vill jag ha någorlunda bar mark i skogen så vi kan börja spåra!! hoppas på att kunna göra detta i slutet av April?

Lite bilder från träningen:

       



Blev dock ingen bild på snyggaste hunden av dom alla, Men det finns ganska många redan på henne här haha så nu får dom andra synas lite ;)

***************************************************************************

Idag vaknade jag vid 9 tiden, tvingade mig upp för Denise skulle komma runt 10 tiden. Och mycket ritkigt. Det var inte många min efter 10 hon kom in genom dörren.
Vi har ägnat hela dagen åt att baka tårtor och kaka. Min kära fyller nämligen år imorn, Så nå måste ju ha att bjuda på nå gästerna stormar in :)

Detta är vad vi kunde åstakomma (förutom 1 som är i frysen) . . Erkänn dom ser goda ut för att vara vi ;) haha  Ska bli intressant att se vad gästerna säger om dom?

 

Sen har vi inte inte hunnit med nå mer, Slappat på soffan och bara surrat. Nu är det dags att ta tag i middagen.
Lev och må allesammans!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Va faaan, hade ja fått ett mms av dom där tårtorna hade ja sprungit hem från fjällen!!

2009-04-13 @ 21:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0