Äntligen fredag

Så sjuk skönt att gå mellan 11-15 på fredagar. Och så sjukt kul det är att jobba på djurmagazinet..trivs hur bra som helst.
hoppas verkligen detta kan leda till nå mer *håller tummarna*
Ikväll kommer E&M på middag. Sen blir det självklart   i d o l   efteråt. Har till och med gjort efterätt så det blir en riktig myskväll ikväll.
Var llänge sen man såg dom så det var kul att det äntligen klaffa för alla.

Sitter för övrigt i tele med försäkrningskassan. Dom jävlarna tycker det räcker med att ge mig 75kr i lön denna månad. Jag har ju helt klart en annan uppfattning om detta.
Och som ni vet när man ringer till försäkringskassan är det allt väääldigty lång kö.
Började på plats 60..Nu säger rösten i andra änden att jag är på plats 19 så ni förstår jag har suttit här ett bra tag nu :(

Men Men..igår när jag kom hem stod den här helt fin och färdig..
Wiiihooo..våran nya soffa har änligen kommit :) Och den passa så bra så. Nu vill jag bara sätta upp julstjärnor och julgardiner :) längtar såå.

Imorn blir det stan på förmiddagen, ska få mig ett par vinterskor, sen på kvällen  fest hos J, ska bli trevligt..får bara se hur lätt det är att ta sig upp på söndag morron. Ska nämligen och kika när Aragon har sitt MH. Känns riktigt spännande:)

Wiihoo..Nu kom jag fram hos försäkringskassan..

ha de gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0