Vad ska man skriva idag då ?

Sitter på jobbet och har vääldigt lite att göra. 2 timmar kvar tills man får gå hem.
Planen är väl att ikväll fara och gå en riktig lång promenad med hundarna.
Vi har vart så fruktansvärt dåliga på den senaste tiden..Jag har vart jätte hängig pga förkyldningen och man har slutat sent.
Man märker på hundarna att dom är en aning under strmulerade....Guud så arg jag vart på A i veckan/helgen..men jag har ju bara mig själv all skylla..
Hon springer runt där hemma och bär omkring på saker,lägger dom i händerna på en och vill att man ska kasta och busa, lyssnar inte alls på vad man säger åt henne, har börjat skälla och gnäller hela tiden känns det som.
Mamma menar på att det är för att hon ska in i löpet + att hon börjar bli gammal och verkar tycka att hon inte alls behöver lyssna fullt ut på allt nå mer. Men tjoo så fel hon kan ha.. A alltså..
Det är sjuk så mkt hon tar efter Birk alltså..hon har också börjat testa en på olika sätt.. Gaaah..

Nåja, Imorn innan jobbet blir det att spåra, och i helgen är det lydnads träning som gäller.

Bevakningsprovet i helgen blev inställt..dom fick inte tag i nog med figgar, och skulle söka dispans så vi får gå upp nästa år..Håll tummarna att dom går med på det!

Just det, imorn ska vi på en visning också..Det är en 3:A i Kyrkbyn..ser jätte mysig ut på bilderna..hoppas bara verkligheten stämmer överens med dessa.


Aja, nu ska jag kila vidare.
ha de bra alla!:)

Kommentarer
Postat av: Lotta

hej hej!

2008-11-20 @ 23:02:16
URL: http://lottson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0