Här dansar råttorna på bordet..

Nä inte riktigt, men nästan. Var länge sen jag uppdaterade här.
Mycket har hänt. Flytten är färdig. Och snabbt gick det. Fick nyckeln på Fredag och på Lördag var allt färdigt, till och med tavlor,hyllor och allt. Inte illa va ?!  :)

Idag är det Torsdag och det innebär att lillebror tar studenten! Shiiit..Känns ju som att jag nyss gjorde det., men icket sa nicket. Nu är det hans tur.
Är faktiskt ganska stolt över honom..Trodde aldrig att han skulle vara ansvarsfull och allt sånt. Men han har definiivt visat motsatsen. Han har till och med Jobbat samtidigt som han gått skola. Och fixat det. Han har redan jobb (iaf under sommaren) men jag tror det kommer bli mer. iofs har han ett extra år han måste gå då han gått Flygteknik. Men det fixar han.
På drygt 2 timmar ska vi stå där utanför skolan och "hejja" på honom. Stor GRATTIS J!!

Vad har mer hänt?
Gjorde inträdesprovet med Aina i måndags. och självklart fixade hon det. Nu är det bara de restrerande som ska fixas. Och så måste matte gå TFU på 9 dagar, men det går säkert också jätte bra.
Känns riktigt kul faktiskt. Längar tills vi är färdiga.

Sen håller vi ju på med spår kurs. Även den går riktigt bra. Fast det syns ganska tydligt att äldre spår är Ainas specialitet. Så mer ävning på nya.

Nästa tävling blir den 28/6 Sen ska vi väl förhoppningsvis tävla i början på Juli också och även där ta ett 1a pris så vi blir färdig med Lydnads 1an.
Då blir det fokus på Lyd 2, Spår och Hemvärnet.

Aja, detta var en lite snabb uppdatering.
Måste springa ut med hundarna nu sen kolla mig i spegeln lite.
Kan ju inte fara på utsparken med jordens morgonfrilla ?!?!  :P Då vill inte bror veta av mig haha

Ha de bra alla
Och stort GRATTIS till dig med Nathalie!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0