Söndag

Hann aldrig skriva nå mer på förra inlägget, vart jobb att fixa, sen for det ur skallen.
Idag är det söndag..Min planering såg ut som sådan: Vila, Vila, Vila, gå ut med hundarna, vila lite till och se en film.
Vill verkligen bli frisk nu..Vill kunna äta mat igen..Så fruktansvärt less på soppa.
Men se mina dagar tycks aldrig bli som dom är planerade.
Började morgonen med att åka och handla, Kom hem och käka lite. Kände att värk tabletten fortfarande satt i så jag gick och la mig och somnade. Vid 12-halv 1 Ringer Markus att jag ska komma ner och hjkälpa lyfa in grejer, han hade vart och shoppat ?!
Shoppat tänkte jag. vad fasen har flugit i honom???
Det visade sig att F håller på att flytta och ska tömma lägenheten. Och Markus var ju naturligtvis tvungen att köpa lite saker av honom. Så nu är hela vardagsrummet upp och ner med ljudsystem och diverse andra saker.
Så min dag vart med andra ord. Vila och Städa städa städa. Men Men, det kan behöva göras ordentligt också några ggr.

Kan tillägga att jag vart hänvisad till soffan inatt.
Soffan ?!? Första gången något sådant händer. Men jag förstår honom att han gjorde det. Fick en sådan jobbig hosta igår kväll. Ni vet sån där torr hosta, som bara ligger och irriterar i halsen man aldrig går att hosta bort.
Men soffan var faktiskt inte så dålig som jag hade trott. Ganska mjuk och skönt faktiskt. Fast ett lakan hade ju inte skadat. Vi har morgon solen precis mot sofforna i V-rummet och skinn är inte så skönt då.

Aina ligger och ger mig djupa blickar..Samvetet börjar komma ifatt nu.
Har inte hunnit träna nå bevakning eller spår senaste veckorna. inte bra..men sånt händer när man blir sjuk.
+ att jag inte har så många som kan hjälpa till att figga på ljud övningen. Så finns det någon frivillig(a)..Hör av dig/er.
Har lagt 1 spår nu senast. Det gick väl sisådär. men har mig själv att skylla när jag inte tränat på de.+ att jag använda mig att spårläder. nytt för aina. såå..bättre lycka nästa gång.
Nu kommer min efterlägtade mat..ska försöka äta annat än soppa.
Önska mig lycka till.

Ha de bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0