Dagens goda .... (Kan inte stava till de man brukar säga där hahah)

Vaknade som vanligt när klockan ringde imrose, gnuggade ögonen och trodde jag var på väg upp, men något hände?
Väckaren går igång igen, när jag tittar på klockan är den 07:45.
Gaaaaaaaaaaah!! Upp fort, borsta tänderna, på med kläderna och hoppa in i bilen. (Snyggt att komma försent sista dagen på jobbet :(  men men..)
Det var tur att mina underbara sambo hade tagit med sig hundarna på morgonen så jag slapp tänka på det också.
Bara junior och Klara som behövde nytt vatten.

**************

Vaknade inatt av att jag fick ett sms.
Försökte se vad det stod, den enda jag uppfattade var att det var från anna-lena, att det handlade om någon hund och avlivas, Men var alldeles för trött för att svara. Somnade direkt.
Imorse läste jag sms:et igen. Ringde anna och fråga vad det handlade om, Men hon visste inte så mkt mer än det som stod i sms:et
Hur som helst. Dagen har ägnats åt att skicka sms och ringt runt till alla hundmänniskor jag känner för att höra om någon skulle vilja ta över en hund. Annars skulle den lilla varelsen få somna in kl 15.00.
Snacka om att det inte var meningen att hon skulle lämna jorden. kl 14.30 får jag ett samtal från Emma.
Vi har hittat en ny ägare till hunden. Supe glad ringer jag till C och medelar detta.
Så en stooooor

                                                                          

till alla som blev er som engagerat er i att försöka hitta en ny husse/matte till denna lilla tik. Hoppas hon får det bra med sin nya familj.

Och Emma, Det var ju nästan du som löste detta så jag kommer visst ringa dig om jag hamnar i någon liknande situation.

Ikväll blir det middag hos mamma och pappa, sen hem och ta det lugnt. Somna till en film i soffan hade vart nice:)
Imorgon..när vi vaknar..ska vi masa oss till stan. Markus ska klippa sig och köpa nå nya jeans till mig. Han är så snäll såå. Sen på kvällen blir det 30-års kalas.
På söndag är det ringträning och bevakning så man får se till att det inte blir allt för mycket % imorn kväll ;)

Det var allt för idag...

Kommentarer
Postat av: Lie och grabbsen

Hej hej!



Hittade länken till dressörutbildningen :)



http://www.naturbruk.net/skolor/overgard.html



syns snart.....



kramiz

2008-08-20 @ 05:44:21
URL: http://www.maximus.nu
Postat av: Lie och grabbsen

(igen....) fast det verkar vara nedlagt :(

2008-08-20 @ 05:46:12
URL: http://www.maximus.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0