Finns det ett slut??

Utmattad av blotta tanken.
Har så sjukt mkt saker som måste införskaffas till samtliga familjemedlemmar innan hösten kommer.
När ska utgifterna ta slut???
Känns som att det inte kommer bli så mkt njuta av denna sommar av nån himla anledning.
Bara en massa måsten samt att renoveringen drar igång när som helst. Suck... Fast det ska bli jävligt skönt när det är över.
Ser bara inte fram emot att bo i husvagn, höggravid mitt i sommaren. Men man får göra de bästa av situationen.
Vi är alla fortfarande sjuka...eller ja..förkylda. Får se om vi tar oss på grillfesten som skulle vara på dqagis imorgon.
Hade vart trevligt, men får se vilket skick Wille är i. Jag och M kan väl bita ihop, men inte lilleman.
En till suck idag..HANDLING! Listan var inte liten, snacka om att vi ätit upp allt som fanns i kylen/frysen.
Och att Ica Maxi dessutom håller på att bygga om så man inte hittar ett skit där inne underlättar inte. Och neee, vi vill inte handla nånannanstnas. Så ni får tack vackert höra på "gnället" om ica maxi haha.
Gjorde en avfärgning i håret förra veckan. Det var inte mkt som försvann och när jag pratade med frisören tyckte hon att ja skulle köpa en ljusare brun och lägga över hela håret bara för att jämna ut de, och sen låta solen göra resten.
Så jag tänkte åka på storheden inna vi ska möta Markus där och snoka hårfärg i lugn och ro. Det är verkligen inget han har tålamod för haha.
Nä, nu ska jag lägga mig och snora lite mer innan Denise dyker upp ;)
Mina sömntutor tog en powenap här om dagen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0