Vi lever

Konstaterade att det börjar vara några dagar sen sist jag skrev här. Tiden har inte räckt till för att sätta sig och nöta dator sista dagarna. Det har heller inte hänt så mkt intressant.
Aina är hemma igen sen 1 vecka tillbaka, Så nu fördriver jag dagarna med att roa Wille, och dammsuga om vart annat. Donnadonna har ju börjat löpa så hon fäller nå kopiöst! :/ Tur att det snart är över. Hon är i STORT behov av ett bad kan jag meddela er.
Förra veckan vart full bokat? Onsd/Torsd babysång, fre middag hos mor och far, lördag ärenden och sedan hockeyn, söndag babysim sen kalas.
Så vi får se vad denna vecka har att erbjuda. Ons/Torsd ser nog likadan ut som alltid?! :P
Idag är det den 15/3 vilket innebär att jag "börjar skolan" Ska ju läsa upp NkB, och jag har redan tappat motivationen innan jag ens börjat..hur ska detta sluta!? 2 kapitel ska vara lästa denna vecka+nå himla prov på fre?!
Så det är inte säkert det blir så mkt uppdatera här närmsta dagarna.
Nu låter det som att Wille håller på att möblera om köket..
Måste kila och se vad han gör.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0