Trött Fredag

Fredag igen..äntligen:)
I morse har Norge gänget anlänt så det blir väl att umgås med dom i helgen. Ska försöka göra bort provet ikväll när Markus kommit hem så jag slipper ha det liggandes i helgen.
Bara jag orkar hålla mig vaken. Wille har vaknat 03.10 i morse och vägrat somna om. Eller nu sover han sen ca 1 timma tillbaka. Kanske skulle passat på att sova, men måste repetera lite Nk :(
Han har sovit dåligt sista nätterna, månne det är mer tänder på G?
Planen för dagen är som så:
1 Ta mig igenom denna dag utan att somna ;)
2 Luncha Wille, rasta Aina
3 Baka kladdkakan till kvällen
4 Börja med middagen som ikväll består av en Taco tallrik alá Jessica
5 Göra provet
6 Rasta Aina inför kvällen
7 Lägga oss på soffan och bara mysa, se på tv och äta kladdis ;)
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0