Stickhår!

Helt seriöst. Jag gör fan inge annat än att dammsuga nu! Shit så hon fäller alltså. Underullen kan jag köpa, den är lätt att hålla undan när det blir små tussar än här än där, men dessa stickhår! Det tar ju fan aldrig slut :)
Aina är 1 vecka in i löpet och vi har nu borstat henne regelbundet sen 1-1,5 månader tillbaka. Det borde avta snart känner ja. Vill inge annat än att krama om lill gummsan  :)
Trots allt detta är hon guld värd :P
Har precis kommit in från en promenad.
Wille somnade så han ligger ute och sover, Själv sitter jag här och sneglar på Specialfall riskförlossningar på 4:an.
Älskar såna program :) Hade väl egentligen behövt passa på att läsa klart Nk:n nu när lillen sover men jaa..
Gör det snart.. "ja ska bara" ;)
Så, nu har jag avreagerat mig lite.
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0