Premiärer Premiärer

Tv kväll ikväll med massa säsongs premiärer på kanal 5.
20.00 Dating in the dark
21.00 Desperate housewives
21.55 Cougar Town
22.25 Cougar Town
22.55 CSI

Ja, vad kan man säga? Är man serie nörd så är man haha :)
Idag har Aina åkt till en ny familj på prov. Känns galet jobbigt...Näsan i klass med när jag var tvungen att ta bort min lilla Nova. Inte alls kul, Men det känns ändå bra med nya familjen. Pratade precis med dom och allt hade gått jätte bra hittills. Inga katter hade förlorat något liv. Inte för att jag trodde det skulle vara något problem, men man vet ju aldrig. Hon är ju van katter, kanske då inte att bo med 3 st, men ja..Det blir nog bra.
För att fördriva dagen och hålla tankarna på annat håll än saknad så har jag vart med mamma på Storheden en sväng.
Som vanligt fick Wille sig lite nytt.
Detta är dagens inköp:
Skal/vindjacka i grön samt en ny mössa.
samt ett par snickarbyxor och vanliga tunna byxor.
Köpte även en ny tröja till mig men bild på den ids jag inte lägga upp :)
Nä, nu ska jag ta och krama min lilla morsgris.
Babysång imorn ÄVEN om det är snöstorm och driv is. Inget stoppar Jessica och Wille!:P

Kommentarer
Postat av: sofia

Går det inte? konstigt, vet inte varför... jo ja tänkte komma idag tills för 5min då mamma ringde och har vatten proppande från övrevåningen ner genom vägg till nerdreplan! så jag måste åka och hjälpa henne, förstår du hur otur jag jämt har!? nå ja VI SKA KOMMA NÄSTA VECKAN!!! nä det är väl bara att packa in oss och åka nu då=(

2010-03-03 @ 08:11:39
URL: http://tillbyn.blogg.se/
Postat av: sofia

Nja det gick väl så där,hackade is i ca 2 timmar uppe på taket så nu är jag ganska mör i armarna=) i morgon har jag äntligen fått med mig min sambo på stan så den chansen går jag inte miste om=)

2010-03-03 @ 19:10:39
URL: http://tillbyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0