Peppar peppar

Skulle egentligen vart barnvakt till Amos nu på morgonen men då ringer C och säger att både hon och F spytt hela natten, så någon barnvakt kommer inte behövas idag. Och tur var väl de..Vill INTE få nå magsjuka. Har inte haft de på sisådär 10-15år så behöver definitivt inte få det nu heller.
Lär väl få det för eller senare nu när man är småbarns mamma, men går det att dra ut på de så gärna för mig.
Får se vad jag och Wille ska hitta på idag? Lilleman sover nu äntligen. Han vaknade kl 06.00 imorse, och har tjurat och vart övertrött nu i över 1 timma.
Kylskåpet gapar tomt så vi kanske skulle åka och handla lite?
Sitter även och funderar på om jag ska träna idag eller inte? Har jordens stelaste vader efter tisdagens träning så det hade vart skönt att köra igenom dom igen så det släpper. Men då är frågan vart man ska göra av Wille :)
Markus ska träna ikväll så jag kanske får ta det imorn istället så får han vara hemma med Wille då.
Det löser sig på ett eller annat sätt..
Någon som har koll på vart man kan köpa en svart, knälång tubliknande klänning?
Vi ska ju på bröllop i sommar och jag försöker hitta en klänning att ha på mig då.
Som det ser ut nu måste jag sy en egen, eller jaa.. J lär väl får göra det mesta jobbet men jaa..
Hatar att hitta klänningar..det finns aldrig någon som är lång nog för mig :(
Beställde en från Hm, den kom igår..jag testade..och den slutade just under rumpan..så den åker tillbak till Hm.
Hmm. nä nu ska jag göra mitt närvaro prov så det är bort gjort..
På återseende!

Kommentarer
Postat av: MrsEmma

Vilken klänning var det!? Inte den där som jag också ska beställa? Jag vill ju inte heller gå med rumpan bar!

2010-03-25 @ 10:20:33
URL: http://mrsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0