Påsk på ingång

Nu har jag tagit kväll, ny duschad sitter jag och ser på "Anna Anka söker assistent"
Wille sover och Markus är på träning. Imorn är det min tur för träning..om de nu är öppet?? Jo men det borde de ju vara..?
Påsken närmar sig med stormsteg, vi har i eftermiddag gått ner till Lilla Tomholmen och hämtat påskris som vi senare dekorerade med färg glada fjädrar och söta små kycklingar.
Imorn händer det nog inte allt för mkt. Ska hålla oss inne så Wille kurerar sig till på Fredag när vi ska till Boden och bada med hans kusiner och Markus bröder. Ska bli kul att åka och bada med honom för första gången :)
Påsken blir för övrigt lugn. Ute aktiviteter om vädret tillåter, påskägg, bastu, cider och mys.
Nu ska jag ta och läsa lite mer Nk.
*Ack ve o fasa*
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0