Just great!

Ändrade planer för eftermiddagen/kvällen. Markus tog Wille i ena armen och väskan i andra armen och åkte iväg till Rosvik för att käka middag med mor,far,bröder,kusiner m.m
Kvar hemma vart jag med Nk böckerna och en taco tallrik. Nåja..vad är en bal på slottet...

Promenerade upp till mamma idag på dagen, satt och surrade och hon började käka på nå rostade Cashenötter. Luktade sjukt gott, men eftersom att jag vart allergisk mot alla sorters nötter sen jag var liten vågade jag inte testa.
Efter en dryg timma klarade jag inte av den goda lukten (sourcream/onion)
Med livet som insats testade jag några st. Och här sitter jag nu livslevande några timmar senare med ett sjukt sug efter denna goda vara.
-Great! Another addiction, just what i needed!
Men nog måste det väl vara nyttigare att äta rostade nötter istället för bakelser och godis?? ;)
Nu ska jag göra de där förbenade provet så det är ur världen.
Önska mig lycka till!
Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0