Inte helt genomtänkt

En inte allt för genomtänkt promenad är nu avklarad.
För er som är bekanta med Gammelstad kan jag meddela att färden gick till Mariebergskolan, vek sedan ner mot Övägen och hämnade mitt emot Lilla tomholmen. Det var plogat hela vägen ner till grillstaden så vi gick ner dit och busa lite. När jag sedan sneglar ut över isen ser jag ett brett och fint skoter spår som såg ut att kunna bära mig,vagnen och Aina. Och till min förvåning gjorde det faktiskt de..i alla fall halvvägs upp mot land. Där vart det ett rejält träningspass.
Kommer inte behöva någon uppvärmning ikväll innan träningen haha :)
Nä, nu ska jag trycka nå föda i trynet och ta tag i Nk:n.
Måste passa på medan lilleman sover :)
M o i & A i n a
P r e m i ä r  i  n y  s o l b r i l l o r n a
M a m m a s  ä l s k l i n g

Kommentarer
Postat av: Lisa

Behandlings assistent. Samma som Emelie går :)

2010-03-24 @ 21:53:41
URL: http://pluppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0