En helg i Rosvik

Måndag igen och Wille är sjuk :( Förkyld och hostig.
Trots detta har han sovit mkt bra inatt. (till skillnad från tidigare nätter) Efter att inte ha sovit nå igår på dagen och lite bråk på kvällen fick jag honom tillslut att somna strax innan 19. Han sov till 02.00, åt en välling flaska och sen somnade han om till 06.00. Detta betyder en hyfsat utvilad mamma.
Vi kommer att hålla oss på hemma fronten idag och bara mysa på. Får se om vi åker till Rosvik ikväll och sover över där en natt eller hur det blir. Beror lite på i vilket skick Wille är.
Vet inte om jag skrivit det, men det borde jag väl gjort? Markus bror m familj har kommit från Norge så vi har umgåtts med dom i helgen. Alltid lika kul att träffa dom, och se hur stora pojkarna blivit.

Här kommer lite bilder från gårdagen:
W i l l e  &  g u d  s o n e n  N i c k l a s  l e k e r  t i l l s a m m a n s
K u s i n e n  N o r a
M a m m a s  l i l l  t r o l l ;)
W i l l e  t i t t a d e  n ä r m r e  i  h u n d b u r e n
C h a r m t r o l l
W i l l e  f i c k  e n  f j ä l l r ä v e n  " K å n k e n"  r y g g s ä c k  a v  M o r m o r
och slutligen...
e n  m o r g o n  b i l d  p å  W i l l e :)
Nu ska jag se över vad det är som ska göras i Nk:n denna vecka. Såg ut mkt... :(
På återseende!

Kommentarer
Postat av: sofia

Hejans! hur lever livet för er då? jag undrade bara om det är sån där träff på Bvc på onsdag igen tydligen har vårt papper kommit bort=) annars får ni ha en trevlig påsk!

2010-03-29 @ 20:11:56
URL: http://tillbyn.blogg.se/
Postat av: sofia

tack! okej då vet jag ju! typiskt att slarva borta alla papper jämt=) men skriv en kommentar i morgon bitti eller ikväll så säger jag givetvis att ni inte kunde komma.

Hoppas wille blir frisk snart.

Ha de

2010-03-30 @ 09:18:18
URL: http://tillbyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0