God morgon god morgon...

..Hör fåglar sjunga glatt god morgon god morgon min vän.
Ja nå inte riktigt, men nästan. Dagarna blir bara ljusare och ljusare, solen skiner allt mer och fåglarna börjar titta fram och sjunga en och annan trudelutt under dagarna. Våren närmar sig :)
Wille vaknade tidigt i morse, runt 07.00 men vi klev inte upp före 07.30 , käkade frukost, busa lite sen nu har Wille somnat igen.
Aina har kommit hem igår kväll så nu är allt tillbaka till det vanliga..för ett tag i alla fall...
Ska ta vara på dessa dagar så mkt jag bara kan. Idag ska vi börja med en långpromenad...sen får vi se vad dagen har att erbjuda..
Någon som vill hitta på något?
Ikväll ska vi börja tömma sovrummet tror jag. På Onsdag kommer dom nämligen och ska tapetsera där inne. Och medan detta sker ska jag, Wille och Aina campa hos mamma o pappa. Det var inte igår man sov över där haha.
Ska bli så kul och se hur det blir..minns knappt hur tapeten ser ut? :)
Kan ju även nämna att Willes första 2 tänder kommit fram :) Inte nu helt och hållet, men tillräckligt för att det ska kännas som att en fisk biter en när man sätter fingrarna i hans mun. Längtar verkligen tills dom kommer ut helt och hållet. Hela hans utseende förändras ju då. Och han kommer bli galet söt! Eller rättare sagt ÄNNU sötare

Tjaa..har väl inte så mkt annat intressant att delge nu. Tror vi ska göra oss lite mellis.
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0