Går inte som jag vill..

Wille har precis somnat, och snart ska mamma komma och vara bv medans jag ska till läkaren..lessless*
Blev inget babysim i Söndags då Wille är förkyld, och lär väl heller inte bli något på Söndag..Iallafall inte för min del om jag nu får pc!! Hoppas Markus är i skick för att fara med honom iallafall, så kanske jag kan sitta bredvid och titta.
Det börjar ta sig med Willes tjocksockar, ska snart börja ta ihop tåpartiet, sen är det bara att börja på nästa. C har lyckats få mig i stickträsket haha, såg i tidningen att det öppnat ett "Stick Cafe" i stan. Och det ska naturligtvis jag och C besöka..Kanske nästa vecka?
Ute snöar det bara mer och mer...Nu är jag riktigt less på snön alltså. Vill ha sommar, Slippa alla vinterkläder.
Vill ha sommar så man kan åka ut med båten, varma sommarkvällar,grillning, bada?  Inte min grej direkt, men man kanske måst för Willes skull, Ljust ute dygnet runt.
Det ska verkligen bli skönt när vi åker till Norge i sommar, att det är ljust alltså. Lättare att köra, det är ju ändå en 15-18 timmars resa i bil...I STRÄCK!
Nä nu kommer mamma, på återseende!

Kommentarer
Postat av: MrsEmma

Jajjamen! =) Du kanske ska följa ikväll då?

2010-02-02 @ 15:09:56
URL: http://mrsemma.blogg.se/
Postat av: sofia

Oj läste precis att du va sjuk, antar att vi får ta babysången en annan gång då=( jaja krya på dig!

2010-02-02 @ 17:44:18
URL: http://tillbyn.blogg.se/
Postat av: liza

norge?

2010-02-03 @ 04:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0