Freeeeedag :P

Wille har sovit mkt bra inatt, trots att han vart hostig och snorig. Vet inte vad de är. han är bara de på natten, eller nog är han lite snorig på dagarna också, men inte hostig? Lurt*
Håller just nu på att steka klart fläskfilen som ska ätas till middag, Ska ju nämligen och plåga min stackars kropp i eftermiddag med ett Core pass, Så jag är inte hemma förens efter 19.00 och känner inte för att börja laga mat då.
Får se vad resten av kvällen kommer erbjuda? Skulle behöva börja på andra sockan så Wille hinner använda dom nå iår haha.
Sen kl 1 idag ska jag en sväng till hundhuset med Camilla, Det ska tränas hund och umgås. Aina ska få använda sin lilla valnöt tänkte ja. Planer för morgondagen? Vet inte om det finns några sådana? På Söndag är det babysim om Wille är i bra skick, Sen ska vi på middag hos Markus far.
Tja, Det var väl ungefär så våran helg ser ut?
Kanske ska ta och slänga ihop en Cheecekake, det var länge sen. Eller frukt sallad med grädde?
Hmm..
Aja, på återseende.

Kommentarer
Postat av: sofia

jag behövde en ny täckoverall eftersom sebbe bara hann använda sin en gång och sen var den för lite, men jag hannnköpa en ny innan jag läst din komentar. Den nya är i stl 80 och ganska förstor men bättre det så räker den förhoppningsvis hela vintern, behövde den mest för att han ska ha den då vi åker skidor/pulka annars använder han bara ne i flec då hann ligger i sin sovpåse=) Är ni laddade nu inför babysimet på söndag, glöm inte kameran dom e så fina i vattnet=)

2010-02-05 @ 12:48:12
URL: http://tillbyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0