Valborg och de snörar :(

Frusten in i märgen sitter jag i soffan med en kopp the och ska snabbuppdatera lite.
Älsklingen sover, så man måste ju passa på att vila lite då också.

Tvätthögen är stor och täcker hela rumsbordet och fåtöljen, golven ska skuras, tvätten hängas upp och jag ska ta mig in i duschen och göra mig redo för kvällen.
Gästerna trillar in runt 17.00 tror ja så jag borde ju hinna med detta på 5 timmar?
Just ja, köttet ska ju marineras också, och dukningen..
Jajja, de löser sig ;)
Det blir som sagt middag här ikväll med Camilla, Fredrik och Amos samt Chrinstina och Fredrik.
Tanken är att hinna upp till Majbrasan vid centrum som startar kl 20.00 men vi får se vart kvällen bär.
Det är ju inte direkt skönt ute så jag kan gott sitta inne och umgås, dricka, äta och spela spel.
Wille är ju snorig så vi får väl se hur han mår mot kvällen. Han har ingen feber, men är små mosig mellan varven.
Ha ett trevligt valborgs firande gott folk så hörs vi!
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0