trött

Åkte hemifrån 09.30 imorse och kom in genom dörren för ca 45 minuter sen. HEEELT slut!

Först babysång, sedan storheden med Anna och Lova och leta jacka till Wille, Den vi skulle ha var ju naturligtvis slut, och den andra vi hittade var vi tvungna att ringa och lägga undan i stan...I STRL 104 !!! Här och häpna hahah
Hoppas det blir bra, Får åka och hämta den imorn innan jag ska och klippa mig.
Förutom Storheden hann vi med Barnenshus där vi vart över 1 timma. Anna har nämligen jordens beslutsångest om vilken vagn hon ska köpa. Haha, Men det blir nog bra i slut änden. Vet hur jag skulle gjort om jag var i hennes sits.
Nu är Wille nyäten och jag ska väl leta nå mat åt mig.
Sen är det bara att ta tag i all disk som ligger på tillväxt på vår diskbänk. Diskmaskinen har ju som sagt gått sönder och varken jag eller Markus tycker om att diska. Måste åka och köpa en ny till helgen om det hinns med.
Sen är det även ett berg med tvätt på toaletten för att inte tala om sanden på golvet och dammråttorna på alla hyllor.
Ja, som ni hör finns det en hel del att ta tag i här hemma så här har jag inte längre tid att sitta.
Mooovie tonight.
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0