Nedräkning

Nu är det bara 6 dagar kvar (bortsett från idag) tills Liza landar på Kallax. Längtar som fasen!! Har vart utan henne sen i Sept förra året?? Ja jag vet inte, men åt fanders för länge sen är det i alla fall.
Ska bli så kul och se vad hon säger om Wille !? Även om hon sett bilder på honom regelbundet så är det ju en helt annan sak att se honom irl ;)
För er som inte vet så är Liza Willes gudmor :)
Satt tidigare och fundera över hur länge jag känt henne men kom inte fram till nå vettigt, ni vet i min lilla värld är jag fortfarande nyfyllda 20 år, gick väl ut skolan för sisådär 2 år sedan...
Ser man däremot på verkligheten ser den betydligt annorlunda ut. Konstaterade idag att jag haft körkort i 6 år snart.
Bara det är ett tecken på att det inte var nå 2 år sedan gymnasiet tog slut för min del haha.
Hur som helst..det var igenom fotbollen som Liza och jag träffades och sen dess har vi hållt ihop ;)
Wille vill skriva lite nu: n vncdm nxzmmm jjnölv 69våävöl    , .aä'v ,
Var idag och fick veta att jag ska jobba i sommar. Blir tillbaka på dm så det ska bli kul.
Har även beställt Willes nya vagn, så detta är det också nedräkning till. Max 4 veckor skulle det ta, men kvinnan i butiken satte den om omg leverans. Sa att jag ville ha den så fort som möjligt. Inte för att jag är i omg behov av den men vill ändå att den ska komma fort:)
Hoppas vi blir nöjda. Inget kommer ju nånsin få mig att göra mig av med Emmaljungan och det är nog svårt att slå den vagnen men jaa...
Nä, nu ska jag kolla potatisen, lägga Willes lax på kokning så vi kan äta nån gång. Har bara ätit frulle idag :(
På återseende!

Kommentarer
Postat av: sofia

Japp han äter ersättning än och kommer nog att göra det ett bra tag till, han gillar tyvärr ingen vällning jag prövat än, men jag har "tjuv" börjat med fullkornsvälling i går men det hjälpte tyvärr inte det heller.Jag hoppas att han sluta med sitt natt gormande snart, han har ju tidigare sovit så fint hela nätterna men nu vaknar han och är jätte ledsen=( stackars liten.

Nå ja hur går det för er annars då? skulle ni köpa hus? tycket Emma sa nå ang de,kul=)

2010-04-08 @ 10:03:37
URL: http://tillbyn.blogg.se/
Postat av: sofia

ja ser också framemot nästa vecka! i går kväll gav jag honom 260ml ersättning och han sov ända till halv 3! så då e det ju att ersättningen inte är nog för honom längre, men han tycker ju inte om välling =( ja ska köpa alla märken och pröva tills jag hittar nån som han gillar=)

Ja just det du pluggar ju, hur går det med föreldrapenningen då?

Försäkringskassan verkar ju inet så jätte enkla att ha å göra med=/

2010-04-09 @ 08:04:50
URL: http://tillbyn.blogg.se/
Postat av: sofia

Men gud va smart! det hade jag inte ens tänkt på=) ska pröva det ikväll=)

Oki men va bra att det går att plugga samtidigt då,själv tror jag inte att jag någonsin kommer få lust/själv diciplin att plugga igen.

2010-04-09 @ 18:17:12
URL: http://tillbyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0