Morning

Morning gott folk!
Mätta och belåtna sitter jag och Wille och tittar ut genom köksfönstret och ser sooooool. Sa just till mig själv att idag kan bli en ute dag. Mormor skulle iväg och träna hundarna så vi kanske hakar på henne så man får lite sol på nosen :P
Men så säger dom precis på radion att "i norr väntas mulet väder med risk för regn"  que?? Det har jag inte beställt?
Får se på nån timma hur vädret ser ut.
Efter lunch tänkte vi åka till Anna och Lova och hälsa på som för övrigt var på besök hos oss igår kväll :) Mkt trevligt!
Wille vart helt galen när han såg Lovs, kröp direkt fram till henne och börja slita och ha sig. (Han skulle upp på samma höjd som henne hahah)
Så himla kul och se hur han utvecklas och leker med andra barn :) En riktigt social kille är han.
Till helgen verkar det bli grillnig :) Juha och Lova skulle komma, anna jobbade men skulle försöka lösa de på nå sätt. En viss Emma lät också sugen när det surrades om alkoholhaltiga drycker ;) Haha..Nä nu var jag elak. Men det hade vart trevligt om paret stenman också kunde komma och bli lite onyktra ?
Tror fan aldrig jag festat med henne? Eller??
Nu blir det ett hopp in i duschen sen startar dagen!
På återseende!

Kommentarer
Postat av: MrsEmma

Kul att du hänger ut mig som nån j*vla fylltratt här! =) Vi har festat ihop en gång, på våran bröllopsfest.

2010-04-15 @ 19:38:44
URL: http://mrsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0