.

Mornarna för Wille blir bara tidigare och tidigare. (För att inte tala om för mig med, sömnförrådet är slut vill ja lova)
Han verkar orolig när han ska somna och ja tror det är mkt som händer i hans lilla kropp o knopp just nu.
*Han drar sig upp mot saker fort.
*Han balanserar väldigt bra
*Går hyfsat när man håller honom i händerna
*Växer säkert
*Tänderna på våning 2 är på väg ner
*Börjar säga mer och mer saker, eller ja..försöker iallafall haha
Tror kombinationen av allt detta gör att han inte riktigt kan slappna av helt och hållet.
Liten håller på att bli stor ♥
Idag ska jag tillbak till frisören och snagga lite mer, sen blir det storhandling, BOKSTAVLINGEN.
Imorn är tanken att äta middag med Camilla och Amos, och är de inte snöstorm o drivis kanske man går och kollar på brasan här uppe.
Ja, de var väl ungefär vad vi hade att säga.
Nu ska vi hoppa i badet och snygga till oss en aning.
På återseende!

Kommentarer
Postat av: Elin

Den 27 Maj har den premiär tror jag. Trailern är då bra, och jag tror filmen är minst lika bra! Älskar SATC! :D

2010-04-29 @ 10:19:01
URL: http://risgrynet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0