Trött som tusan

Så var denna dag över snart. Wille har somnat och M ligger bredvid honom och tar en power-nap, han ska nämligen iväg snart igen...Har två innebandy matcher.
En annan ska spendera ännu en kväll själv i soffan. Usch så trist de är nu när han jobbar säsongen. Kommer hem jätte sent, sen har han sin innebandy och hockey.
Nåja, inte många v kvar nu..
Jag ska strax ta en promenad med Aina, sen slänga mig på soffan och se Desperate och äta lite kladdkaka ;)

Nu är Liza påväg till Hawai :( Känns inte alls kul, var och sa hejdå till henne i söndags och det var några tårar.
Men Men, hoppas hon får det bra därborta :)

Vi sms:ade för någon kväll sen. Detta var vad som sas haha

Jag: Hej! Va gör du??
Hon: Har just badat badkar, dudå?
Jag: Haha jag ligger i badet nu
Hon: Haha, och vet du vad?? Jag hade precis börja skriva på ett sms till dig just innan ja la mig i badet!
Jag: Jasså? Vad stod det i de då?
Hon: Nä, tänkte fråga vad du gjorde !?

Haha, vadå telepati ???

Som sagt, kommer verkligen sakna henne.

Nä, nu vakna Wille, tusan..Aja

Lev o Må!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0