Kliver på bussen...

...säger till chaffören,
- Ungdom + honom och pekar på Bikke.(Ungdom upp till 25år)
- Det var mig en stor herre! fullvuxen?
-Jajjemen
-Ja då blir det 2 ungdommar då
-Ahh visst säger jag och sträcker fram en 50-lapp

Får tillbaka 30kr och ett kvitto?
Hmm, en ungdom kostar ju 20kr/st??
Säger ingenting utan går och sätter mig.
Kollar på kvittot och mkt riktigt, Jessica och Bikke har fått åka som skolungdommar hahah.
Inte illa att bli tagen för 5 år yngre för en gång skull. Annars brukar det vara åt andra hållet.
Alla tar för givet att jag är äldre än vad jag är, Och det är ju inte alltid så roligt.
Tänk den dagen jag faktiskt har den åldern folk gissar på. Kommer jag se ut som värsta gammlingen då?? :(

(Mamma å andra sidan menar på att chaffören vart i chock av att se Bikke, därav gav han tillbak fel växel. Tack för den du! haha)

Aja, Nu blir det att inta soffläge, för att sedan återvända till en nytapetserad hall.

Lev och Må!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag tror ja håller me din mammas teori :) Skolungdom me stormagen o storhunden, haha! :)

2009-05-25 @ 18:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0