Då var det Maj då. . .

Valborg vart en lugn helg.
Torsdags eftermiddagen/kvällen spenderade vi i Rosvik hos Markus bror. Med oss fick vi även hans mor,syster samt hennes pojkvän.
Vart grillning och spel hela kvällen. Mycket trevligt. Och vi lyckades riktigt bra med köttet faktiskt. Tom så att jag tog två portioner och det händer inte ofta med kött :)
Fredagen spenderade vi ute, började dagen med att åka och lägga spår med Aina, Gick ganska bra, men hon var nog så het, så jag hann inte komma fram till apporterna innan hon tyckte att vi skulle vidare och leta nästa. Men Men..skyller på att det är början av säsongen så hon är så himla taggad ;)

For sedan till Markus mor och satt ute och kikade på den där himla motorcykel rundan. Var en himla massa olika modeller och varianter som brumma förbi på 97:an.
När denna var över brumma vi hem och bytte om för att sedan hoppa på cyklarna och bege oss till mor och far.
Det var middag hos dom som stod på schemat, och eftersom att dagen var så himla fin så invigde vi med att äta ute.
Riktigt mysigt, trots att klockan var efter 20.00 kunde vi fortsätta kvällen med att spela Yatzy ute också, men när klockan börja bli runt 21.00 var vi så mätta och frusna så vi fortsatte spelandet inne och även efterätten fick ätas där :)

Några bilder från Fredagen:

 

       

      

 

Sedan har det bara vart jobb lördag och söndag och även denna vecka jobbas det HEEEELA långa veckan.
Har iallafall små planerat att jag ska släpa med mig Markus på stan nästa lördag.
Vi verkar bara jobba om varandra hela tiden så det är lite små svårt att planera nå på helgerna och planeras det nå brukar det oftast bli stressigt som bara den.
Men nästa lördag verkar det som att vi är lediga båda två :) Wiiihoo*

Nä, nu ska jag snart kila på fika.
Fick föresten ett samtal från en viss mini imorse. Hon är i sverige igen !!

Så jag hoppas att hon kunde stanna kvar i Boden tills jag hinner komma hem i eftermiddag så man hinner se henne.

Var inte igår man såg henne senast direkt..

Lev och Må!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0