Blodsprängda ögon

ÄNTLIGEN har vi fått igångmin dator. Det ahr inte funkat att ha internet på den tidigare, Men så var vi och inhandla någon bra sak igår som gjorde att allt nu funkar som det ska. Wiihoo*
Ligger på min älskade värmedyna och vilar samtidigt som jag spanar olika internet sidor och bloggar. Hur skönt som helst.
Har vart jätte jätte trött hela dagen idag, tror faktiskt inte att jag alls vaknat.
Och att saker inte gått som jag velat idag på jobbet har ju inte direkt gjort saken bättre.
När jag slutade gick jag ner till Markus och pappa för att hämta hundarna och bilen och de första pappa säger till mig är:
-Vad är det med dig?? Du är ju knall röd i ögonen.
-Hmrf. jag är aningen trött idag. Var det enda jag fick ur mig.

Väl hemma gav jag dogsen mat för att sedan ta dom en och en på varsin längre cykel tur.
Vart tyvärr ingen imorse så samvetet började banka på. Vet inte varför egentligen, Dom får ju vara ute och springa på jobbet på varje rast så det är ju inte direkt som att det går någon nöd på dom?
Men Men..
Kl 17.00 var det dags att åka upp till vet. Bikke fick nämligen sitt 3 års vcc idag :)
Han var jätte glad att se vet, och kollade nääääära när hon gjorde iordning sprutan, men när han insåg vad som skulle ske satte han svansen mellan benen och sprang bakom Markus och tröck.
Tuff kille va? :P
Gick bra trots allt..Ni ska bara veta vad den där hunden gör för lite godis haha

Resten av kvällen har vi spenderat ute. Markus och hans mor har vart trädgårdsmästare och grävt bort allt onödigt skit förra hyresgästen planterat här ute.
Äntligen är den vidriga taggbusken borta, får se om vi går lös på dom andra 3 som delar av till grannen också?
Den dom grävde bort ikväll stod bara och var ful och äcklig mitt på gräsmattan.
Jag å andra sidan har busat med Aina och fotbollen :P

Nää, nu ska jag leta nå kvälls fika sen är det nattinatti för mig.
Klockan ringer ju 05.00 imorn.

Lev och Må!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0