Blödning i ögat?

Trots att jag somnade vid 21.30 igår och vaknade 05.30 imorse så är jag fortfarande lika röd i ena ögat??`
Månne jag fått någon typ av blödning? Tror inte det är nå allvarligt men man ser ju lite tärd ut haha.

Nu är det 3 timmar kvar av denna arbetsdag, sen kommer Liza och hämta mig så ska vi åka till henne och färga hennes hår :) Månne vad det blir för färg denna gång? Kan tänka mig att hon är i behov av en färgning med tanke på att hon vart utomlands just haha.
Ska bli kul att se henne, hon har vart mkt saknad.
Kvällen kommer jag spendera i soffan med tv-dosan i högst hugg. Lär nog somna tidigt, men de är bara bra
för imorn ska vi på stan och shoppa lös till liten.  ÄNTLIGEN!
Får se om jag fyndar nå nya skor till mig också. Skulle verkligen behövas.
Sen på kvällen är det planerat grillning hos dom så kallade "Bodensarna"
Får väl se i vilket skick en viss E är? hahah

Nä, nu ska jag kila vidare,
Lev och Må!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0