1 Ungdom+hund ?

Sitter hos mamma nu och väntar på bussen. Ska åka och möta upp Markus i stan, vi ska tydligen införskaffa oss en ny bärbar dator,. Så idag ska Bikke boy få åka buss.
Minns inte om han gjort det tidigare? Mkt möjligt, men det var då en bra tag sen isf.
Får se hur det går :)
Och vad säger man när man kliver på bussen?
-Ungdom+hund ?

Ikväll ska jag vara Leia vakt, Mamma ska iväg och spåra med Viktor och pappa ska befinna sig i våran hall tillsammans med Markus. Ikväll ska nämligen tapeterna upp. Wiihooo*
Så det ska bli intressant att se hur det blev när jag kommer hem ikväll :)
Pratade med golv läggarna idag, och dom skulle eventuellt komma nästa vecka, men senast .v24.
Så nu börjar vi se ljuset i tunneln.

Sen fick Markus den fina ide´n att göra om hundrummet till någon form av kontor? Så det verkar vara nästa projekt.
hade faktiskt vart ganska skönt, ha någonstans att sitta när man klipper och klistrar, samt betalar räkningar, och sen bara kunna ta datorn därifrån om man känner för att ligga i sängen och surfa eller liknande:)
Så vid närmare eftertanke var det en ganska bra ide.
Måste bara hitta oss nå datorbord.

Nä, nu ska jag börja bege mig mot bussen.

Lev och Må!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0