Måndag

Då var det en ny vecka då.
Vaknade när Markus åkte på jobbet, (vilket var tidigt idag, runt 6 tiden) gick upp och tog mig lite frulle och gick sedan och la mig igen. Vaknade av att mamma ringde och väckte mig där vid halv 11. haha :)
Igår vart det också en sen morron, vaknade först vid 8.30 sen somna vi om och vaknade halv 12 haha. . .Men Men, det kan vara skönt att ta några sådana mornar ibland också.

Idag händer det nog inte allt för mkt, vädret är sisådär, regn om vart annat och inte allt för vamt, men det är ändå små skönt.
Tråkigt nu när alla jobbar, ingen som har semester känns de som !? Hmm. . .

Nä nu ska jag göra lite lunch, färskpotatis, regnbåge och kall sås . . .Mumma*

Ha de


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0