Tisdag

Mätt och belåten funderar jag på att knata ut på promenad tidigt idag, men termometern var inte på min sida..Våran är inte riktigt att lita på men minst -20grader är det iallafall.
Tror det blir att städa innan vi går på promenad idag ihopp om att det blivit lite varmare.

I em ska jag till ams, varför vet jag inte riktigt? Men det återstår att se.
Har för övrigt fått över bilder från den nya kameran dock inte med sladdar och tillbehör som följde med den. Fick ta till den gamla hederliga kortläsaren och vips så hitta jag en Aina



Har inte så mkt mer att skriva ännu.

Lev och må


Kommentarer
Postat av: Emma

Hey

Jo så var väl tanken i alla fall... det ska bli kul, henne ser man inte så ofta. Jag har vaknat för en timme sen, var och skjutsade Jimmys tjej till flyget 05.00 och sedan small jag några timmar till =)

2009-02-17 @ 12:35:03
URL: http://mrsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0