Måndag

Vaknade imorse av att mobilen ringde, när jag gnuggat ögonen någorlunda och såg att det var C som fick jag lite panik.
(Vet nämligen att hon inte brukar vara uppe förens 12 tiden, så jag trodde ju att jag sovit bort hela dagen)
Men så var inte fallet..klockan var bara strax efter 8,  ännu mer förvirrad pratar jag på med henne.
Efter samtalet kliver jag upp och äter frukost..är vid det här laget vråååål hungrig..

Runt 10 tiden är jag redan redo att gå ut med första hunden :) Snön föll från himlen men det var "varmt" ute..
Innan klockan ens slagit 11 hade båda hundarna vart ut och gjort det dom skulle..allt var undan plockat hemma och jag kände mig jätte duktig :)
Pratar med mamma och bestämmer att vi ska åka och kolla nå tapeter och sånna saker. I samma veva som jag lägger på telefon tittar den underbara gula fram..åhh så underbart :)

 Planerade att käka lunch när jag kom hem sen kila ut med Aina och träna lite när det nu var sol och skönt för en gång skull...men en viss L hade andra planer..
Jag och Aina skulle träna senare under dagen för hon var rastlös och ville komma över :)
Aja, det gick jag med på...Fick ändå in sol i lägenheten, hade vart ut och hade fönstret öppet i s-rummet så det kändes friskt :) 
Hann ändå med att träna lilla fröken under kvällspromenaden.
Nu är det ju inte länge kvar till årets första tävling så det är dags att lägga på ett kål nu...för uppdatering alltså hahah..

Annars då? Middagen blev smörgåstårta i gstad, mor och bror har fyllt år i helgen.
Shit vad tiden går fort alltså.. lillebror har redan hunnit bli 20år ?! Tyckte verkligen att det var nyss jag fyllde det ? Men men, det är väl bara att inse att så är faktiskt inte fallet.
 Efter g-stad bar det av  hem till en varm dusch...en skål med glass och ett avsnitt av "Mannen som talar med hundar"

Nu är mina kära kommit hem från träningen och ska förhoppningsvis ha tid för lilla jag ;)

Lev och må allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0