Helg

Äntligen !!
Och veckan kunde inte sluta bättre.
*Vädret är kanon
* Lägenheten städad
* Bikken rastad
* Lunchen i magen
* Tvätten tvättad
*Tulpanerna står i vasen och det bästa av allt..
*RENBÄDDAT I SÄNGEN !! Med dom fina våriga sängkläderna jag fick igår av världens bästaste mamma :)



Erkänn fina !?
Tror ni vi kommer sova gott inatt? Svar JA!
Det är nästan så jag hade vela krypa ner redan nu hihi

Men sängkläderna är inte allt, Fick även denna coola diskmedels behållare


Nu till våren/sommaren har jag nämligen kommit fram till att det blir svart och vitt i köket, men gröna detaljer. Så nu skulle vi bara behöva hitta en svart som vi kan ha vanlig tvål i ? Men det hinns*

Ikväll händer det nog inte så mycket, käka lite middag sen se nån film och ta det lugnt.
Imorn blir det stan på morgonen, Hoppas bara det är lika fint väder som idag så kanske man även hinner med en utflykt ner på isen och grilla lite?
Låta hundarna busa lös.

Nu ska jag fortsätta studera min nya mobil som jag inte riktigt kommer överens med, men det ska nog ge sig.

Lev och Må!

p.s en bild på fin blommorna på rumsbordet ; ) 

 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad fint det blev, vet vart det finns svarta tvålpumpar. jag får vänta en stund med att vårfixa, huset invarderas till veckan.

2009-02-27 @ 13:40:04
URL: http:// [email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0